پایگاه حجت الاسلام سیدمحمدجواد حسینی تبار

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ_رعد11

در حالی که ما در گام دوم انقلاب هستیم یکی از حساس ترین فصل پیش روی ما انتخابات ریاست جمهوری است که می تواند با بیداری ملت شریف ایران و خلق حماسه ای دیگر با حضور حداکثری و انتخاب فرد شایسته، بهترین دوره را برای ملت ایران رقم بزند.

بی شک تمام افرادی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کردند هر کدامشان با دغدغه و احساس مسئولیت در این عرصه قدم نهادند هر یک نیز بدون ضعف و قوت نخواهند بود.

با توجه به اینکه هر کدام از ما با رای مان در تحول کشور سهیم هستیم از ملت ایران تقاضای شرکت در این امر دارم و امیدوارم با انتخاب درست، انقلاب و کشور را از چالش های بوجود آمده در گذشته نجات خواهیم داد.

با توجه به منویات مقام عظمی ولایت حضرت سیدنا الامام خامنه ای عزیز که فرمودند رئیس جمهور آینده بایستی دارای نقاط قوت رئیس جمهور فعلی منهای نقاط ضعف آن باشد با بررسی به سوابق اجرایی مثبت، ولایت مداری اخلاق مداری و روحیه خستگی ناپذیر، حمایت خود را از حضرت آیت الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، و هم چنین از نامزدهای جوان، ولایت مدار، شجاع ششمین دوره ی شورای شهر و روستای شهرستان نکا اعلام می دارم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون مسئلت دارم

لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

سیدمحمدجواد حسینی تبار

27خرداد1400


بیانیه حجت الاسلام حسینی تبار پیرامون انتخابات و حضور حداکثری


بسم الله الرحمن‌ الرحیم

انتخابات‌ در سراسر جهان‌ نشانگر اراده ملت‌ و مردم سالاریست و یکی از وظائفی است‌ که‌ مردم‌ جهان‌ با حضور خودشان‌ آن‌ را به رخ می کشند.

با توجه به نزدیک شدن‌ زمان‌ انتخابات‌ سرنوشت ساز ریاست‌ محترم‌ جمهوری و شورای شهر و روستا، حضور حداکثری در انتخابات‌ می تواند بار دیگر سرنوشت انسان‌ را تغییر بدهد.إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم.

حضور حداکثری در انتخابات، خالق و تاکید کننده چند اثر است:

اثر اول خلق حماسه ی دیگر توسط ملت شریف ایران تائید بر انقلاب، آرمان مرحوم امام و رهبری معظم است که در تاریخ انقلاب مجدد به ثبت خواهد رسید؛

اثر دوم سیلی محکمی است بر آن کسانی(داخلی و خارجی) که شبانه روز در فکر این هستند با تحریم انتخابات، انقلاب را تضعیف کنند؛

اثر سوم خنثی سازی تمام نقشه های استکبار جهانی و مبلغان آن هاست؛

اثر چهارم تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است و از همه مهم تر تائید بر مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد؛

نکته ی بعدی در مورد حمایت از کاندیداهاست

بزرگواران نظر ما را یا حمایت ما را نسبت به کاندیدایی می خواهند حقیر در هیچ دوره ای از کاندیدایی حمایت نکردم و نمی کنم نظراتی نسبت به کاندیدا داریم که در ساعت آخر(وقتی صحبتها شنیده شد) بیان می کنیم اما نظر حمایتی یا نظر ضد نیست به بزرگواران هم صمیمانه توصیه می کنم تمام انسان ها شایسته هستند مگر اینکه خلاف آن به اثبات برسد چون قانون است "الانسان متغیر" هر کسی می تواند در لحظه ی آخر تغییر کند مگر اینکه از تدلیس استفاده کند که در آینده خودش را نشان دهد.

نکته ی بعدی در مورد انتخاب

اگر می خواهید به شخصی بعنوان منتخب رای دهید تمام سعیتان این باشد به اصلح رای دهید به جناح کاری نداشته باشید که چپ است یا راست است تمام سعیتان به این باشد که منتخب شما اصلح باشد.

اصلح کسی است که در عین صداقت اهل تخریب نباشد با بصیرت باشد دشمن شناس باشد انقلابی باشد اهداف انقلاب و عزت ملت کشورش برایش مهم باشد.

از خداوند بخواهیم به ما بصیرت دهد تا با انتخاب فرد اصلح رقم زننده سرنوشت خود و کشور باشیم

سیدمحمدجواد حسینی تبار-10-03-1400